LA TARDOR

L’activitat comença amb una explicació del monitor (ja per grups) sobre la tardor, quins canvis es produeixen a la tardor, què passa a la tardor, etc. Sobretot és que la idea surti de la informació dels nens i el monitor ho pugui completar.

Un cop feta l’explicació teòrica el monitor ensenyarà unes làmines d’arbres, els portarà fins a la zona on hi ha aquell arbre i els nens l’hauran d’identificar. Un cop identificat l’arbre, parlaran sobre les propietats d’aquell arbre i per fer-ho el monitor ensenyarà targetes sobre animals, fruits, plantes, fulles, etc i els nens hauran de relacionar aquell arbre amb les targes que corresponguin. Així fins a fer un circuit per tot can Putxet, ensenyant la varietat d’arbres que tenim a Can Putxet i que són representatius de la tardor.
Alzina, alzina surera, roure, castanyer, pi, cirerer d’arboç, boix grèvol, arbres fruiters com un magraner, un codonyer, un ametller, etc.